« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

a) Wniosek do porządku obrad. Wycofanie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy. (pkt 17 zawiadomienia)

b) Wniosek do porządku obrad. W sprawie przesunięcia punktu nr 28 zawiadomienia na nr 17 zawiadomienia.

c) Wniosek do porządku obrad. W sprawie przesunięcia punktu nr 29 z zawiadomienia na nr 20 porządku obrad.

3. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

4. Sprawozdanie Wójta z bieżącej działalności.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Kobierzyce na 2024 rok.

6. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kobierzyce.

7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek w podatku od nieruchomości.

8. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na rok 2025.

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych z terenu gminy Kobierzyce.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/7/2024 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 7 czerwca 2024 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kobierzyce.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr II/6/2024 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 7 czerwca 2024r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym.

15. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLI/802/18 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie utworzenia Kobierzyckiego Zespołu Żłobków.

17. Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę na uchwałę Rady Gminy Kobierzyce nr VI/90/2024 w sprawie rozstrzygnięcia protesu wyborczego dotyczącego wyboru sołtysa wsi Tyniec Mały oraz unieważnienia wyborów sołtysa wsi Tyniec Mały.

18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/480/2020 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie uchwalenia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2021 – 2030.

20. Prezentacja opracowania mapy akustycznej hałasu przemysłowego w rejonie TSSE w Biskupicach Podgórnych.

21. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Kobierzyce - część B (D70b).

22. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Cieszyce.

23. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Kobierzyce.

24. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Tyniec Mały.

25. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicom we wsi Wierzbice

26. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr IX/46/95 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 2 lutego 1995 roku w sprawie nadania nazw ulicom.

27. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Wierzbice.

28. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Domasławskiej we wschodniej części wsi Tyniec Mały.

29. Interpelacje radnych.

30. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach i poza sesją.

31. Zapytania radnych i sołtysów.

32. Wnioski i sprawy różne.

33. Komunikaty Przewodniczącego.

34. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej