Porządek obrad
1.
Otwarcie II Sesji Rady Gminy.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
a)
Wniosek do porządku obrad. Wycofanie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Tyniec Mały. (pkt 15)
3.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
4.
Sprawozdanie Wójta z bieżącej działalności.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kobierzyce.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Kobierzyce na lata 2024-2027.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały XX/237/12 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 28 czerwca 2012r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Kobierzyce na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/480/2020 Rady Gminy Kobierzyce z dnia 20 listopada 2020 r. w sprawie uchwalenia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2021 – 2030.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXV/498/2020 Rady Gminy Kobierzyce w sprawie wyznaczenia aglomeracji Kobierzyce.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kobierzyce.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Wincentego Witosa w środkowo-wschodniej części wsi Kobierzyce.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Księginice.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Wysoka.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Polskich Odkrywców i Podróżników w Kobierzycach.
16.
Interpelacje radnych.
17.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach i poza sesją.
18.
Zapytania radnych i sołtysów.
19.
Wnioski i sprawy różne.
20.
Komunikaty Przewodniczącego.